Wymagania obowiązkowe:
- wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci kierunków: media, public relations),
- biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office oraz Internet, poczta elektroniczna),
- umiejętność redagowania tekstów,
- dobre umiejętności komunikacyjne,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Dodatkowe atuty:
- roczny staż pracy w firmie / instytucji na zbliżonym stanowisku,
- doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych,
- podstawowa znajomość systemów redagowania stron internetowych (CMS),
- znajomość narzędzi graficznych typu Corel, Canva,
- samodzielność i zaangażowanie.
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za:
- wizerunek Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w mediach tradycyjnych i społecznościowych,
- przedstawianie spójnej i przejrzystej informacji na temat działań realizowanych przez Agencję,
- budowanie relacji z odbiorcami działań TARR S.A. za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Zadania zatrudnionej osoby:
- redagowanie i wprowadzanie informacji na strony internetowe Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i Toruńskiego Parku Technologicznego,
- prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w mediach społecznościowych zarządzanych przez Toruńską Agencje Rozwoju Regionalnego S.A. i Toruński Park Technologiczny,
- tworzenie prostych grafik na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w sieci
- współpraca i stały kontakt z mediami lokalnymi i regionalnymi w zakresie działań informacyjno-promocyjnych,
- wsparcie zespołów projektowych w zakresie realizacji działań informacyjno-promocyjnych przewidzianych w projektach.
Oferujemy:
- pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
- współpracę z zagranicznymi partnerami w międzynarodowych projektach prowadzonych przez Agencję,
- motywujący system wynagrodzenia,
- dostęp do pakietu medycznego PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie grupowe w PZU Życie,
- narzędzia pracy zdalnej.
Dane kontaktowe:
Renata Wichrowska
Sekretariat Zarządu TARR S.A. (56) 699 55 00 sekretariat@tarr.org.pl Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: sekretariat@tarr.org.pl do dnia 25.06.2021r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W CV prosimy zawrzeć klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)„.