Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Kariera

Kariera w szerszej
perspektywie

15 / 06 / 2021

Specjalista ds. promocji

Aktualnie poszukujemy osoby do prowadzenia strony internetowej i mediów społecznościowych Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz kontaktów z mediami.

Wymagania obowiązkowe: 

  • wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci kierunków: media, public relations),
  • biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office oraz Internet, poczta elektroniczna),
  • umiejętność redagowania tekstów,
  • dobre umiejętności komunikacyjne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Dodatkowe atuty: 

  • roczny staż pracy w firmie / instytucji na zbliżonym stanowisku,
  • doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych,
  • podstawowa znajomość systemów redagowania stron internetowych (CMS),
  • znajomość narzędzi graficznych typu Corel, Canva,
  • samodzielność i zaangażowanie.

Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za:

  • wizerunek Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w mediach tradycyjnych i społecznościowych,
  • przedstawianie spójnej i przejrzystej informacji na temat działań realizowanych przez Agencję,
  • budowanie relacji z odbiorcami działań TARR S.A. za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Zadania zatrudnionej osoby:

  • redagowanie i wprowadzanie informacji na strony internetowe Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i Toruńskiego Parku Technologicznego,
  • prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w mediach społecznościowych zarządzanych przez Toruńską Agencje Rozwoju Regionalnego S.A. i Toruński Park Technologiczny,
  • tworzenie prostych grafik na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w sieci
  • współpraca i stały kontakt z mediami lokalnymi i regionalnymi  w zakresie działań informacyjno-promocyjnych,
  • wsparcie zespołów projektowych w zakresie realizacji działań informacyjno-promocyjnych  przewidzianych w projektach.

Oferujemy:

  • pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
  • współpracę z zagranicznymi partnerami w międzynarodowych projektach prowadzonych przez Agencję,
  • motywujący system wynagrodzenia,
  • dostęp do pakietu medycznego PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie grupowe w PZU Życie,
  • narzędzia pracy zdalnej.

Dane kontaktowe:

Renata Wichrowska
Sekretariat Zarządu TARR S.A. (56) 699 55 00
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: sekretariat@tarr.org.pl do dnia 25.06.2021r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy zawrzeć klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)„.

WIĘCEJ OGŁOSZEŃ