Zaplanuj
z nami
przyszłość
Opracuj, usystematyzuj oraz przygotuj do wdrożenia swój pomysł biznesowy w ciągu zaledwie jednego dnia w oparciu o metodologię określania modeli biznesowych autorstwa Alexandra Oterwaldera.
W obecnie zglobalizowanym świecie coraz trudniej rywalizować przedsiębiorstwom podstawowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej – ceną. Również jakość naszego produktu/usługi nie zawsze musi być receptą na pełen sukces. Skorzystaj z naszego portfolio analiz strategicznych i sprawdź w jaki sposób odmienne myślenie o biznesie może przełożyć się na rozwój gospodarczy Twojego przedsiębiorstwa.
Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?
Doradztwo poprowadzone jest według metodologii Business Model Canvas proponowanej przez Alexandra Osterwaldera w światowym bestsellerze z zakresu tworzenia modeli biznesowych – „Business Model Generation”.
Zakres usługi:
I etap: spotkanie z właścicielem/przedstawicielem przedsiębiorstwa – techniką zastosowaną do przeprowadzenia usługi jest metoda „brainstromingu” (burzy mózgów), w trakcie której przedsiębiorca prowadzony przez specjalistę dochodzi do własnych konkluzji i przemyśleń odnośnie najważniejszych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku. Spotkanie przeprowadzane jest w siedzibie przedsiębiorstwa lub w Toruńskim Parku Technologicznym przy ul. Włocławskiej 167 po uprzednim zaaranżowaniu spotkania. Wizyta zamyka się w trzech-czterech godzinach zegarowych.
II etap: raport z usługi doradczej – owocem prac konsultanta będzie przygotowanie dokumentu z przeprowadzenia analizy Business Model Canvas. Analiza obejmować będzie najistotniejsze czynniki działania firm z punktu widzenia ich umiędzynaradawiania. Zdiagnozowane zostaną następujące aspekty: wartości, segmenty klientów, kanały dystrybucji, relacje z klientami, kluczowi partnerzy, strategiczne działania, zasoby przedsiębiorstwa oraz przychody i koszty.
Uwaga!
Analiza jest statycznym biznes planem przedsiębiorstwa W ramach tworzonych koncepcji pokazujemy przede wszystkim kolejność zależności kluczowych elementów funkcjonowania przedsiębiorstwa, aniżeli dynamikę zmian zachodzących w przedsiębiorstwie na przestrzeni określonego czasu. Celem tworzenia modeli jest m.in. poziomowanie wiedzy tak, aby wszyscy uczestnicy procesu decyzyjnego zaczynali z tego samego punktu i mówili o tym samym.
Już wkrótce nowe usługi doradztwa z zastosowaniem technik błękitnego oceanu oraz analizy otoczenia konkurencyjnego.